perjantai 27. maaliskuuta 2015

Biozell Rial - mitä kävikään hiuksille?

Kokeilin kaks kuukautta sitten ekan kerran tätä Biozellin Rial-vaalennusvoidetta. Tästä pääsee siihen postaukseen (klik)! Siinä postauksessa ei oo ennen-jälkeen -kuvia, mut esittelen muuten tota tuotetta. Nyt kuitenkin päästään niihin kuviin, kun kokeilin tätä toisen kerran!

Bannerista näkee, millaset hiukset nää oli, kun nää oli just värjätty. Ihanan kirkkaat sini-pinkit sateenkaarihiukset. Kivoimmat hiukset mitä mulla on koskaan ollut!! Mut kaikki hyvä loppuu aikanaan, niin myös näitten hiusten väriloisto. 
Tosta yllä olevasta kuvasta näkee nykyisen tilanteen. Onhan tää ihan kivat, mut haalentunu huomattavasti... Mulla oli oikeestaan kolme vaihtoehtoa mitä teen hiusteni kanssa, joko annan olla, värjään uudestaan samanlailla tai vaalennan. Päädyin kolmanteen vaihtoehtoon, koska en jaksanu enää katella näitä haalistuneita latvoja, enkä halunnu enää oikein uudestaankaan värjätä, koska tiesin millanen rumba siitä taas tulee. 

Joten kaivoin kaapista esiin mun Rial-vaalennusvoiteen jämät. Taino jäljellähän oli puolet paketista, ja viimekskin puolet riitti latvoihin ja niin riitti nytkin. Laitoin tätä kuiviin hiuksiin, annoin vaikuttaa 40min, kun ohjeessa sanottiin että 30-50min. Pesin pois ja huomasin heti jo pienen järkytyksen...

Nimittäin mitä ihmettä, ne siniset ei lähtenyt ollenkaan pois??! Pinkit lähti kokonaan, ei jääny vivahdettakaan pinkistä, mut sen sijaan mulla on nyt vaaleenturkoosit latvat...
En tajuu mitä siinä oikein tapahtu. Oon aina kuvitellut, että punasta väriä on vaikee saada hiuksista pois, ja kuvittelin ettei pinkkikään lähtis kovin helpolla. Olin jo itseasiassa varautunu siihen, että tulos olis sellanen, että mulla olis vaaleet ala-latvat ja pinkit keskeltä. Mut käviki sitte niin, että vaaleet olikin keskellä ja siniset jämähti ikuisiks ajoiks mun hiuksiin...

Lähteeköhän toi sininen oikeesti ikinä pois? En uskalla käyttää mitään värinpoistoa tai vaaleeta kestoväriä, koska se tappais nää latvat ja ne tippuis itestään pois, joka olis sama lopputulos kuin se että leikkaisin ite kaikki siniset latvat pois. Mut en nyt ehkä haluu lyhentää hiuksia melkein 20cm!! Ei, ei ja ei.

Ehkä annan nyt olla näin jonkun aikaa. Katon haaleneeks nää yhtään pois, vai mitä mun pitää keksiä...
Toisaalta jos jotain positiivista pitää tästä hiuskokeilusta löytää, niin se, että ainakaan näistä ei tullut vihreitä! Koska sitäkin pelkäsin, että entä jos sinisestä vaalenee vihreä? Mut tää väri on silleen ihan kiva, mut kaikista mieluiten olisin kyllä halunnut ne vaaleet latvat...

Ja ennenku saan taas palautetta, että mulla on kamalat heinähiukset ja en yritä edes hoitaa niitä, niin laitoin sellasen kasan hoitoainetta ja miljoona kerrosta hiusöljyjä + kookosöljyä näihin, että en usko että sain tolla vaalenusvoiteella kauheesti tuhoa aikaseks, kun ei toi voide oo muutenkaan niin rasittavaa hiuksille kuin joku värinpoisto.

Onks teillä jollain kokemusta sinisestä hiusväristä, että mitä olis oletettavissa näitten mun hiusten kanssa? Saako tätä sinistä millään pois vai pitääkö värjätä jollain päälle?

10 kommenttia:

  1. Sinistä on aika vaikea saada hiuksista pois. En oo koskaan yrittäny omaa sinistä kuontaloa vaalentaa ihan blondiksi, koska oon aina vaan heittänyt päälle jonkun toisen värin. Oon joskus yrittäny vaalentaa sinistä vähän, että saan seuraavan värin kirkkaana näkymään, mutta siitä nyt ei tullut oikein mitään.. Mä uskon kuitenkin, että tuo saattaa kulua aika paljon vielä, mulla nimittäin sininen on kulunut aina käytännössä harmahtavan ruskeaksi, joten ei varmaan ihan mahdotonta olisi saada vaaleita hiuksia takaisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiitos! Toivotaan että nää vielä haalenis tästä (paljonkin), että saisin ne vaaleat latvat takasin! :)

      Poista
  2. Joo sininen on aika vaikea saada pois! Pinkki ja punainen on asiat erikseen, ja punanen on yleensä se vaikeampi kaveri. Veikkaan että joudut laittamaan tummemman värin päälle ellet halua vaalennusaineilla läträtä huolella ja pilata latvoja... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihanaa... Ehkä annan näitten latvojen kirjaimellisesti homehtua vihreiks ja mietin sit mitä teen... :/ koska en haluu laittaa tummempaa väriä päälle!

      Poista
    2. Näin mä oon tekemäs nyt mulla on tälläsen haaleet vihreä limet ja kuivimmissa kohissa vaaleensinistä.. Otan värin poiston tähän päälle ja annan sit mennä mun omaan blondiin päin. Laitan ehkä maskeja poistamaan keltaisuutta

      Poista
    3. Näin mä oon tekemäs nyt mulla on tälläsen haaleet vihreä limet ja kuivimmissa kohissa vaaleensinistä.. Otan värin poiston tähän päälle ja annan sit mennä mun omaan blondiin päin. Laitan ehkä maskeja poistamaan keltaisuutta

      Poista
  3. Mun blogissa ois sulle haaste, tuolta näkyy ohjeet: http://eksyaperille.blogspot.fi/2015/03/parasta-just-nyt.html :)

    VastaaPoista
  4. Hmm kerran kun mun hiukset jäi vaalennuksen jälkeen oikeesti ällöttävän nurmikon vihreksi niin käytin just sitä c-vitamiini hoitoja mitä sinäki oot tehny. :) sehän poistaa kellertävyyttä hiuksista ja osa vihertävä alue lähti pois kokonaan! Osa ei mut mun tukka oli ennen vaalennusta oikeesti sateenkaarin värinen niin en odottanutkaan että kaikki vihreys lähtis. Voisin uskoo et tepsii tuohon siniseenkin ... mä laitoin askorbiinihapon sekoon syväpuhdistavaa shampoota mut oisko se hoitavampi sun latvoille jos laittais hoitoaineen shampoon sijaan ja pesun jälkee vielä öljyä? :-) kotikonsteja on monia.. jotkut käyttäny sitruunaa... kannattaa googeletella! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitää varmaan oikeesti tehä se C-vitamiinimömmö taas, josko se auttais. Oon jo kauhuissani miettiny et joudunko leikkaamaa polkkatukan vai auttaako täs vielä joku toinenki vaihtoehto... Kiitos vinkistä :)

      Poista