sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Biozell Rial - vaalennusvoide

Kerroinki mun viimesessä C-vitamiinivaalennuspostauksessa (klik), että annan mahdollisuuden vielä yhelle vaalennusaineelle, josta Anni kerto mulle! Ja tämä ihmeaine on Biozellin Rial vaalennusvoide! Tää kuuluu taas näihin neverheard-juttuihin, mitkä tulee mulle ihan uutena. Kuitenki Annilla tää on ainakin toiminu, joten halusin kokeilla toimisko tää mullakin!

Ainaki paketti vaikutti lupaavalta. Sen värikartta oli tosi positiivinen yllätys, että tää vaalentais 2-3 astetta hiuksia! Ja toi tummempi esimerkki vaikutti just siltä mitä mun hiuksille toivottavasti tulis käymään.

Ostin tän Kärkkäiseltä, ja makso muistaakseni 7,60€. Siin oli 60ml voidetta ja 60ml kehitettä, eli yhteensä 120ml vaalennusainetta. Mulle riitti kyllä hyvin yks paketillinen, ja käytin siitä vaan puolet kun värjäsin vaan puolet hiuksista.
Tän käyttö on tosi yksinkertasta. Noita molempia aineita sekotetaan 1:1 eli samassa suhteessa. Jos toista laittaa 30ml niin toistakin tulee 30ml. Sit sekotetaan jossain kupissa ja levitetään hiuksiin mihin nyt tahtoo. Mä värjäsin vaan latvat tällä, mut olis toi yks pakkaus varmaan riittäny koko hiuksiinki, aika riittoisaa se kyl oli. Mut se hais ihan järkyttävältä siin sekotusvaiheessa. Siis hyi että meinasin tukehtuu siihen hajuun :DD

Tähän väliin olis kiva laittaa kuva millaset näistä tuli ton vaalennusvoiteen jälkeen, mut seuraava vaihe odotti joten en ehtiny odottelemaan päivänvaloa kuvan ottamiseen... Olisin ehkä odottanu ihan pikkasen enemmän tältä, mut kyllä tää tehtävänsä hoiti jotenki.

Varmaan haluisitte jo kuulla, mikä tää mun paljon puhuttu "seuraava vaihe" on tässä hiusoperaatiossa :D Oon kuitenki niin salaperäinen, et annan teiän vielä odottaa hetken seuraavaan hiuskokeilupostaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti