sunnuntai 31. elokuuta 2014

Biozell colormask Silver

Niinku eilisessä postauksessa sanoinki, ni ostin tätä Silver-colormaskia, eli vähänniinku hopeashampoota, jonka pitäis poistaa keltasuutta vaaleista hiuksista. Mulla on kohta koko kavalkadi näitä colormaskeja, kun löytyy jo pepper, raspberry, mandarin ja nyt tää silver, ja äitillä on vielä sellanen ruskeakin. Pepperiä käytin sillon joka kerta ku pesin hiukset, kun mulla oli vielä kirkkaanpunaset hiukset. Mandarinista oon tehny oman postauksen ku käytin sitä ekan kerran (klik). Siinä eron huomaa aika hyvin! Raspberrystä on myös oma postaus (klik). 

Mutta nyt tähän Silveriin! Joskus 3 vuotta sitten ku mulla oli viimeks blondit hiukset, ni käytin jotain kampaamosta ostettua L´oréalin hopeashampoota, joka oli sellasessa pumppupullossa, mut lahjotin sen Jasminelle koska värjäsin hiukset punasiks ja se jäi tarpeettomaks. Se oli ainakin tosi tehokasta, se oli väriltään ihan sähkönsinistä ja tosi tummaa. Siks oletin tältä jotain samanlaista, koska oon muuten ollu tosi tyytyväinen noihin muihin Biozellin ja KC:n colormaskeihin. No katotaan mitä kävi!
Ennen
Ennen mun hiukset oli lievästi sanottuna keltaset, riippu vähän valosta ja taustasta mihin verrata. Jonkun platinablondin vierellä näytin ihan hirveeltä, mut vaikka bruneten vierellä ihan perus blondilta. Ei se keltasuus mua oikeestaan häirinnyt millään tavalla, halusin vaan kokeilla jos saisin niihin vähän eri sävyä tolla colormaskilla!
Levitys
Luulin, että sieltä putelista olis tullut jotain sinistä mönjää, mut sen sijaan se olikin violettia! Tai mun silmissä toi näyttää enemmän lilalta ku siniseltä. Vähän tommosta harmaanliilaa. Ja vaaleeta! Levitin sitä kuiviin hiuksiin, ihan yhtä epäriittoisaa ku muutki colormaskit... Annoin vaikuttaa ehkä joku 5min, kun ohjeessa sanottiin että 3-5min. Hiuksissa se näytti ihan läpinäkyvältä! Kaikki pigmentti katos siitä levittäessä. Kun se 
L´oréalin hopeashampoo sai mut näyttämään ihan smurffilta, kun kädet ja naama ja pää oli ihan kirkkaan siniset. Säikähdinki sillon ekalla kerralla sitä käyttäessä, että apua jos tää sininen jää mun hiuksiin ku se on näin voimakasta... Mut se kyllä peseyty pois hyvin.
Lopputulos
Tältä mun hiukset näyttää nyt! Valo huijaa aika paljon, koska no.. ei ne nyt ihan noin paljoa muuttunut. Mut ehkä niissä pienen eron huomaa? On vaan niin vaikee ottaa kuvaa näistä ku ulkoota tulee niin paljon kirkasta valoa ja se saa nää näyttämään liian vaaleilta, ku tarkotus olis saada ne näyttämään just siltä millaset ne onkin. Mut jos ei mitään muuta, ni ainakin tuli taas laitettua hoitavaa naamiota koko hiuksiin, ni tuntuu nää nyt pehmeemmiltä!

Olisin niin halunnnu sitä KC:n Colormask Pearlia... Tyhmä Sokos kun siellä ei ollu sitä. Onneks näin pitkiin hiuksiin uppoo puol purkkia kerrallaan, joten pääsen siitä pian eroon :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti